מה עם ה- What של ראסטי, מה איתו? הייפרפורמנס שורטבורד בכל רמ״ח איבריו. 

הגלשן מאופיין באהוטליין יחסית צר בחרטום ובזנב, אך משמר רוחב נאה במרכז הגלשן אשר יוצר curve כזה שמאפשר תנועה ושליטה מצויינת! רוקר אגרסיבי למקסימום פרפורמנס בחלקים הקריטיים של הגל ועבודת רייל מדוייקת.

תחתית הגלשן מרגשת ומעניינת, קונקייב הכניסה שטוח אך מיד משתנה לסינגל קונקייב, כזה שיביא לידי ביטוי המון מהירות. במרכז הגלשן קורה הקסם, תחלופה מהירה מסינגל לדאבל קונקייב עדין אשר מתחלף ל-V קונקייב בסיומת הגלשן אשר מאפר מקסימום תגובה ועבודת רייל מרעננת.

ה- What הוא הגלשן שתבחרו להשגת מקסימום פרפורמנס, ראדיקליות.

הגלשן מגיע באופציה נפוחה לאלו שרוצים קצת יותר user-friendly או אופציה צרה והדוקה יותר לאלו שורצים סכין מקצה לקצה.

2800₪

מה עם ה- What של ראסטי, מה איתו? הייפרפורמנס שורטבורד בכל רמ״ח איבריו. 

הגלשן מאופיין באהוטליין יחסית צר בחרטום ובזנב, אך משמר רוחב נאה במרכז הגלשן אשר יוצר curve כזה שמאפשר תנועה ושליטה מצויינת! רוקר אגרסיבי למקסימום פרפורמנס בחלקים הקריטיים של הגל ועבודת רייל מדוייקת.

תחתית הגלשן מרגשת ומעניינת, קונקייב הכניסה שטוח אך מיד משתנה לסינגל קונקייב, כזה שיביא לידי ביטוי המון מהירות. במרכז הגלשן קורה הקסם, תחלופה מהירה מסינגל לדאבל קונקייב עדין אשר מתחלף ל-V קונקייב בסיומת הגלשן אשר מאפר מקסימום תגובה ועבודת רייל מרעננת.

ה- What הוא הגלשן שתבחרו להשגת מקסימום פרפורמנס, ראדיקליות.

הגלשן מגיע באופציה נפוחה לאלו שרוצים קצת יותר user-friendly או אופציה צרה והדוקה יותר לאלו שורצים סכין מקצה לקצה.

2800₪

מה עם ה- What של ראסטי, מה איתו? הייפרפורמנס שורטבורד בכל רמ״ח איבריו. 

הגלשן מאופיין באהוטליין יחסית צר בחרטום ובזנב, אך משמר רוחב נאה במרכז הגלשן אשר יוצר curve כזה שמאפשר תנועה ושליטה מצויינת! רוקר אגרסיבי למקסימום פרפורמנס בחלקים הקריטיים של הגל ועבודת רייל מדוייקת.

תחתית הגלשן מרגשת ומעניינת, קונקייב הכניסה שטוח אך מיד משתנה לסינגל קונקייב, כזה שיביא לידי ביטוי המון מהירות. במרכז הגלשן קורה הקסם, תחלופה מהירה מסינגל לדאבל קונקייב עדין אשר מתחלף ל-V קונקייב בסיומת הגלשן אשר מאפר מקסימום תגובה ועבודת רייל מרעננת.

ה- What הוא הגלשן שתבחרו להשגת מקסימום פרפורמנס, ראדיקליות.

הגלשן מגיע באופציה נפוחה לאלו שרוצים קצת יותר user-friendly או אופציה צרה והדוקה יותר לאלו שורצים סכין מקצה לקצה.

2800₪

הגלשן הזה יודע לרוץ על המים. אנחנו מדברים כאן על מכונה של חתירה, מהירות מקסימלית על הגל, גלייד קליל ומרגש יחד עם שחרור מדוייק על בנקודה הקריטית מתי שצריך.

ה-Dwart לוקח את האלמנטים של פיש מודרני ומשלוב עם עיצוב מודרני עם טכניקות של הייפרפורמנס. 

אם רצינו גלשן שיתן לנו הכל בחבילה אחת, ה-Dwart הוא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר בשבילכם.

2900₪

הגלשן הזה יודע לרוץ על המים. אנחנו מדברים כאן על מכונה של חתירה, מהירות מקסימלית על הגל, גלייד קליל ומרגש יחד עם שחרור מדוייק על בנקודה הקריטית מתי שצריך.

ה-Dwart לוקח את האלמנטים של פיש מודרני ומשלוב עם עיצוב מודרני עם טכניקות של הייפרפורמנס. 

אם רצינו גלשן שיתן לנו הכל בחבילה אחת, ה-Dwart הוא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר בשבילכם.

2900₪

הגלשן הזה יודע לרוץ על המים. אנחנו מדברים כאן על מכונה של חתירה, מהירות מקסימלית על הגל, גלייד קליל ומרגש יחד עם שחרור מדוייק על בנקודה הקריטית מתי שצריך.

ה-Dwart לוקח את האלמנטים של פיש מודרני ומשלוב עם עיצוב מודרני עם טכניקות של הייפרפורמנס. 

אם רצינו גלשן שיתן לנו הכל בחבילה אחת, ה-Dwart הוא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר בשבילכם.

2900₪

סיפורו של הטווין פין מתחיל ב-1967 ואחרי איבוד של שנים בעזרת אינספור מחר ופיתוח הגיעו בראסטי לשייפ הנוכחי. הטווין פין מאופיין בסינגל קונקייב עדין אשר מתחבר ל- v קונקייב בטייל. 

ה-v קונקייב מתפצל לשתיים מול החרבות ורץ לאורך הריילים עד לכנף, הווינגר, קו השבירה של הטייל. מיקום הכנף, הווינגר מסתיים בדיוק בחלקן האחורי של החרבות, יחד עם שליוב קונקייב יציאה באיזור מביא לידי ביטוי יכולת תמרון מדוייקת ויציבה. השייפ עצמו, והפוייל כולו של הגלשן דומה מאוד לאלו שאנחנו מכירים מעולם גלשני השורטבורד המודרניים. אל תחשבו שהטווין פין הוא גלשן לים נמוך, ישנם לא מעט גולשים של ראסטי שלוקחים את הגלשן הזה במהלך השנים לגל עם הרבה כוח וגובה.

גלשן בעל עיצוב וורסטילי אשר יודע לתפקד בכל סוג של ים. 

2800₪

סיפורו של הטווין פין מתחיל ב-1967 ואחרי איבוד של שנים בעזרת אינספור מחר ופיתוח הגיעו בראסטי לשייפ הנוכחי. הטווין פין מאופיין בסינגל קונקייב עדין אשר מתחבר ל- v קונקייב בטייל. 

ה-v קונקייב מתפצל לשתיים מול החרבות ורץ לאורך הריילים עד לכנף, הווינגר, קו השבירה של הטייל. מיקום הכנף, הווינגר מסתיים בדיוק בחלקן האחורי של החרבות, יחד עם שליוב קונקייב יציאה באיזור מביא לידי ביטוי יכולת תמרון מדוייקת ויציבה. השייפ עצמו, והפוייל כולו של הגלשן דומה מאוד לאלו שאנחנו מכירים מעולם גלשני השורטבורד המודרניים. אל תחשבו שהטווין פין הוא גלשן לים נמוך, ישנם לא מעט גולשים של ראסטי שלוקחים את הגלשן הזה במהלך השנים לגל עם הרבה כוח וגובה.

גלשן בעל עיצוב וורסטילי אשר יודע לתפקד בכל סוג של ים. 

2800₪

סיפורו של הטווין פין מתחיל ב-1967 ואחרי איבוד של שנים בעזרת אינספור מחר ופיתוח הגיעו בראסטי לשייפ הנוכחי. הטווין פין מאופיין בסינגל קונקייב עדין אשר מתחבר ל- v קונקייב בטייל. 

ה-v קונקייב מתפצל לשתיים מול החרבות ורץ לאורך הריילים עד לכנף, הווינגר, קו השבירה של הטייל. מיקום הכנף, הווינגר מסתיים בדיוק בחלקן האחורי של החרבות, יחד עם שליוב קונקייב יציאה באיזור מביא לידי ביטוי יכולת תמרון מדוייקת ויציבה. השייפ עצמו, והפוייל כולו של הגלשן דומה מאוד לאלו שאנחנו מכירים מעולם גלשני השורטבורד המודרניים. אל תחשבו שהטווין פין הוא גלשן לים נמוך, ישנם לא מעט גולשים של ראסטי שלוקחים את הגלשן הזה במהלך השנים לגל עם הרבה כוח וגובה.

גלשן בעל עיצוב וורסטילי אשר יודע לתפקד בכל סוג של ים. 

2800₪

הטרבלר החדש של ראסטי הוצב ותוכנן בשילוב שני דגמי סטפאפ מוצלחים אשר קיימים בריינג׳ של ראסטי.

הגלשן יביא לרמת פרפורמנס מקסימלית, מעולה בגלים גובה ראש ומעלה, ביץ ברייק, ריפים חלולים ופויינטים עם גובה מרגש! הדגם החדש מאופיין בחרטום צר יותר ונגיעה של רוקר גובהה ונקודת מרכז רוחב קצת מאוחרי מרכז הגלשן, מאפיינים אלו מאפשרים שליטה ואחיזה מקסימלית כאשר הים מתפקד.

הקונקייבים בגלשן הינם עדינים, סינגל לדאבל קלאסי אך מתון, כזה שמשתנה ל- V בסיומת הטייל אשר עוזר לנו ביכולת התמרון ועבודת הריילים.

ה- Traveler החדש הוא נקי ופשוט, בצורה המדוייקת שסטפ-אפ צריך להיות.

3000₪

הטרבלר החדש של ראסטי הוצב ותוכנן בשילוב שני דגמי סטפאפ מוצלחים אשר קיימים בריינג׳ של ראסטי.

הגלשן יביא לרמת פרפורמנס מקסימלית, מעולה בגלים גובה ראש ומעלה, ביץ ברייק, ריפים חלולים ופויינטים עם גובה מרגש! הדגם החדש מאופיין בחרטום צר יותר ונגיעה של רוקר גובהה ונקודת מרכז רוחב קצת מאוחרי מרכז הגלשן, מאפיינים אלו מאפשרים שליטה ואחיזה מקסימלית כאשר הים מתפקד.

הקונקייבים בגלשן הינם עדינים, סינגל לדאבל קלאסי אך מתון, כזה שמשתנה ל- V בסיומת הטייל אשר עוזר לנו ביכולת התמרון ועבודת הריילים.

ה- Traveler החדש הוא נקי ופשוט, בצורה המדוייקת שסטפ-אפ צריך להיות.

3000₪

הטרבלר החדש של ראסטי הוצב ותוכנן בשילוב שני דגמי סטפאפ מוצלחים אשר קיימים בריינג׳ של ראסטי.

הגלשן יביא לרמת פרפורמנס מקסימלית, מעולה בגלים גובה ראש ומעלה, ביץ ברייק, ריפים חלולים ופויינטים עם גובה מרגש! הדגם החדש מאופיין בחרטום צר יותר ונגיעה של רוקר גובהה ונקודת מרכז רוחב קצת מאוחרי מרכז הגלשן, מאפיינים אלו מאפשרים שליטה ואחיזה מקסימלית כאשר הים מתפקד.

הקונקייבים בגלשן הינם עדינים, סינגל לדאבל קלאסי אך מתון, כזה שמשתנה ל- V בסיומת הטייל אשר עוזר לנו ביכולת התמרון ועבודת הריילים.

ה- Traveler החדש הוא נקי ופשוט, בצורה המדוייקת שסטפ-אפ צריך להיות.

3000₪

הפיש האהוב של ראסטי, זה שהחל את מסעו עוד בסוף שנות ה-90, עבר שינויים ארוכים ונכבדים לאורך השנים.

היום ניתן לומר כי זה גלשן מצויין למגוון הכי גדול של גולשים, אלו מאיתנו אשר גולשים מתחילים, או אלו שאוהבים גלשנים עם נפח ומחפשים אחד קצת קצר יותר.

רוקר הכניסה של הגלשן רגוע מאוד, כזה שעוזר בחתירה, בכניסה לגל ומהירות מתמדת. רוקר היציאה יחסית ממוצע, יחד עם המידות הגדלות בהן מגיע הגלשן, הוא יודע לתמרן ולזוז באופן מפתיע ומדוייק! יחס הנפח הגבוה של הגלשן מביא לידי ביטוי הרבה שטח פנים על המים, משמע המון גלייד. ריילים מלאים אך נמוכים נותנים תגובה מעולה על המים.

אם תצטרכו לבחור גלשן אחד, תיקחו את הגלשן הזה, ראסטי מבטיח הנאה מלאה!

3400₪

הפיש האהוב של ראסטי, זה שהחל את מסעו עוד בסוף שנות ה-90, עבר שינויים ארוכים ונכבדים לאורך השנים.

היום ניתן לומר כי זה גלשן מצויין למגוון הכי גדול של גולשים, אלו מאיתנו אשר גולשים מתחילים, או אלו שאוהבים גלשנים עם נפח ומחפשים אחד קצת קצר יותר.

רוקר הכניסה של הגלשן רגוע מאוד, כזה שעוזר בחתירה, בכניסה לגל ומהירות מתמדת. רוקר היציאה יחסית ממוצע, יחד עם המידות הגדלות בהן מגיע הגלשן, הוא יודע לתמרן ולזוז באופן מפתיע ומדוייק! יחס הנפח הגבוה של הגלשן מביא לידי ביטוי הרבה שטח פנים על המים, משמע המון גלייד. ריילים מלאים אך נמוכים נותנים תגובה מעולה על המים.

אם תצטרכו לבחור גלשן אחד, תיקחו את הגלשן הזה, ראסטי מבטיח הנאה מלאה!

3400₪

הפיש האהוב של ראסטי, זה שהחל את מסעו עוד בסוף שנות ה-90, עבר שינויים ארוכים ונכבדים לאורך השנים.

היום ניתן לומר כי זה גלשן מצויין למגוון הכי גדול של גולשים, אלו מאיתנו אשר גולשים מתחילים, או אלו שאוהבים גלשנים עם נפח ומחפשים אחד קצת קצר יותר.

רוקר הכניסה של הגלשן רגוע מאוד, כזה שעוזר בחתירה, בכניסה לגל ומהירות מתמדת. רוקר היציאה יחסית ממוצע, יחד עם המידות הגדלות בהן מגיע הגלשן, הוא יודע לתמרן ולזוז באופן מפתיע ומדוייק! יחס הנפח הגבוה של הגלשן מביא לידי ביטוי הרבה שטח פנים על המים, משמע המון גלייד. ריילים מלאים אך נמוכים נותנים תגובה מעולה על המים.

אם תצטרכו לבחור גלשן אחד, תיקחו את הגלשן הזה, ראסטי מבטיח הנאה מלאה!

3400₪

זריז ומהיר אלו לא המילים שהיינו מצפים לשמוע מגלשן מיד-ריינג׳. 

ה- ExpR.ess עוצב ותוכנן יד ביד עם Rick Hamon, מיד-ריינג׳ הייברידי המאפשר לנו לגלשו עליו כטווין פין או סינגל פין ע״פ הרגשתנו, רצונותינו ותנאי הים.

הגלשן הזה יאפשר לנו להכנס למים בכל תנאי הים מגובה ברך והילך בקלות יתרה. רוקר כללי סולידי ונוח, טייל צר ומחודד בסיומת, סינגל קונקייב אשר משתנה לדאבל וקצהו מתאפיין ב- v קונקייב, כל אלו מביאים לידי ביטוי גלשן מגוון מאוד אשר יביא לנו מקסימום ורסאטיליות במים.

תגלשו עליו עם שתי חרבות לביצועים הדוקים וראדיקלים יותר יחד עם הרבה מהירות ומעבר סקשנים בקלות. תניחו עליו חרב אחת מרכזית להנאה מוחלטת עם קארבים עגולים, ותכלס הנאה מרגשת, שונה ומיוחדת. 

3000₪ – 3200₪

זריז ומהיר אלו לא המילים שהיינו מצפים לשמוע מגלשן מיד-ריינג׳. 

ה- ExpR.ess עוצב ותוכנן יד ביד עם Rick Hamon, מיד-ריינג׳ הייברידי המאפשר לנו לגלשו עליו כטווין פין או סינגל פין ע״פ הרגשתנו, רצונותינו ותנאי הים.

הגלשן הזה יאפשר לנו להכנס למים בכל תנאי הים מגובה ברך והילך בקלות יתרה. רוקר כללי סולידי ונוח, טייל צר ומחודד בסיומת, סינגל קונקייב אשר משתנה לדאבל וקצהו מתאפיין ב- v קונקייב, כל אלו מביאים לידי ביטוי גלשן מגוון מאוד אשר יביא לנו מקסימום ורסאטיליות במים.

תגלשו עליו עם שתי חרבות לביצועים הדוקים וראדיקלים יותר יחד עם הרבה מהירות ומעבר סקשנים בקלות. תניחו עליו חרב אחת מרכזית להנאה מוחלטת עם קארבים עגולים, ותכלס הנאה מרגשת, שונה ומיוחדת. 

3000₪ – 3200₪

זריז ומהיר אלו לא המילים שהיינו מצפים לשמוע מגלשן מיד-ריינג׳. 

ה- ExpR.ess עוצב ותוכנן יד ביד עם Rick Hamon, מיד-ריינג׳ הייברידי המאפשר לנו לגלשו עליו כטווין פין או סינגל פין ע״פ הרגשתנו, רצונותינו ותנאי הים.

הגלשן הזה יאפשר לנו להכנס למים בכל תנאי הים מגובה ברך והילך בקלות יתרה. רוקר כללי סולידי ונוח, טייל צר ומחודד בסיומת, סינגל קונקייב אשר משתנה לדאבל וקצהו מתאפיין ב- v קונקייב, כל אלו מביאים לידי ביטוי גלשן מגוון מאוד אשר יביא לנו מקסימום ורסאטיליות במים.

תגלשו עליו עם שתי חרבות לביצועים הדוקים וראדיקלים יותר יחד עם הרבה מהירות ומעבר סקשנים בקלות. תניחו עליו חרב אחת מרכזית להנאה מוחלטת עם קארבים עגולים, ותכלס הנאה מרגשת, שונה ומיוחדת. 

3000₪ – 3200₪

ה- eGG הוא שייפ מוכר לראסטי עוד מתחילת דרכו, הוא חלק משורשיו כשייפר מתחיל אישפהו בשנות ה-70. המחשבה של ראסטי מאחורי הגלשן היא לאותם הימים בהם אנחנו מעוניינים לתפוס יותר גלים ולמקסם את הכיף במים, הוא יעבוד מגל גובה ברך ועד מעל גובה ראש, בגדול כל ים.

לביצה יש רוקר מרשים בחלקו האחורי, אך באותה נשימה הרוקר הקדמי נמוך מאוד. הטייל יתן לנו צד ראדיקלי לעולם המיד-ריינג, כאשר רוקר הכניסה הנמוך יאפשר לנו לתפוס גלים בקלילות יתרה.

עובי הרייל מתון, כזה שיתן גמישות מעולה. תחתית הגלשן מתחילה בסינגל קונקייב עדין,  כזה שמשתנה ל- v באיזור אמצע הגלשן עד איזור הטייל. 

מתחילים או גולשים מנוסים, כולנו צריכים גלשן שיביא לנו כיף והנאה במים.