סיגנוס 60׳ הגיע בכדי לשלב בין המודרניות לקלאסיקות.

הסיגנוס הוא השייפ המועדף עליי מפני שהוא מביא לידי ביטוי שוני מהשאר, הוא מלא בטכניקה, הוא מלא בריגוש, הוא מלא בתכנון ומחשבה. יש בו הרבה דברים שאין באחר.

השילוב של הרייל אשר מורם כלפיי מעלה באופן נפרד משאר הדק התחתון, מאפשר לגלשן לנוע בסינרגיה על המים, תגובה ושליטה. השינויים בדגם החדש הינו הידוק עובי הגלשן אשר מביא לידי ביטוי יותר שליטה. הדק העליון שטוח לחלוטין למקסימום יציבות, יחד דק תחתון עגול אשר גורם לתנועה מתמדת ושליטה מצויינת על ידי הגולש.

הרייל המורם, ״פוייל ריילס״ של הסיגנוס קיים עדיין אך באופן מתון יותר, הריילים מתמזגים בצורה מדוייקת עם תחתית הגלשן כך שיש לנו יציבות גבוהה יותר, תמרון חד ומדוייק יותר ואחיזה מקסימלית על החרטום.

פיג שייפ קלאסי, רחב מאוד באיזור הטייל, כינוס הרוחב לאורכו של הגלשן עד הגעתו לחרטום אשר עדיין שומר על נפח בקדמתו. יחד עם רוקרים גבוהיים, קונקייב נכון לאורכו של הגלשן, יביאו ליידי ביטוי מקסימום תמרון, אחיזת הרייל בעת הצורך בתמרון קריטי ומהיר. חשוב מזה, אחיזה מוגברת בחרטום באמצעות סינגל קונקייב שנמצא לאורכו של כל השליש העליון של הגלשן.

BACK TO THE 60’ VIBES

2700₪ – 2900₪

סיגנוס 60׳ הגיע בכדי לשלב בין המודרניות לקלאסיקות.

הסיגנוס הוא השייפ המועדף עליי מפני שהוא מביא לידי ביטוי שוני מהשאר, הוא מלא בטכניקה, הוא מלא בריגוש, הוא מלא בתכנון ומחשבה. יש בו הרבה דברים שאין באחר.

השילוב של הרייל אשר מורם כלפיי מעלה באופן נפרד משאר הדק התחתון, מאפשר לגלשן לנוע בסינרגיה על המים, תגובה ושליטה. השינויים בדגם החדש הינו הידוק עובי הגלשן אשר מביא לידי ביטוי יותר שליטה. הדק העליון שטוח לחלוטין למקסימום יציבות, יחד דק תחתון עגול אשר גורם לתנועה מתמדת ושליטה מצויינת על ידי הגולש.

הרייל המורם, ״פוייל ריילס״ של הסיגנוס קיים עדיין אך באופן מתון יותר, הריילים מתמזגים בצורה מדוייקת עם תחתית הגלשן כך שיש לנו יציבות גבוהה יותר, תמרון חד ומדוייק יותר ואחיזה מקסימלית על החרטום.

פיג שייפ קלאסי, רחב מאוד באיזור הטייל, כינוס הרוחב לאורכו של הגלשן עד הגעתו לחרטום אשר עדיין שומר על נפח בקדמתו. יחד עם רוקרים גבוהיים, קונקייב נכון לאורכו של הגלשן, יביאו ליידי ביטוי מקסימום תמרון, אחיזת הרייל בעת הצורך בתמרון קריטי ומהיר. חשוב מזה, אחיזה מוגברת בחרטום באמצעות סינגל קונקייב שנמצא לאורכו של כל השליש העליון של הגלשן.

BACK TO THE 60’ VIBES

2700₪ – 2900₪

השריף הוא כולו קלאסי, הוא כולו מסורתי, אבל אחד מיינסטרים, מסורתי לפי דעתי.

תמצאו אתכם מבלים על החרטום בצורה בלתי מוגבלת, הוא ידע לתת לכם אחיזה מושלמת, ממושכת, יציבה ומדוייקת.

שייפ הגלשן מביא לידי ביטוי מקסימום יציבות, גלייד ומהירות בחיתוך הגל ומעבר הסקשן המת בים הנמוך.

יחד עם זאת, הוא שונה מהנוף, יש לו רייל מאוד חד, מאוד דק, אך עדיין קלאסי, 50/50. הקלאסי החדש, קלאסי עם דיוקים לתקופתנו הנוכחית.

הוא ידע לשבת על הרייל, הוא יודע לבצע את מה שהרגליים שלכם מבקשות ממנו לעשות, הוא ידע לצאת ממצב בו כמעט איבדתם את שיווי המשקל וכל מה שהיה חסר לכם זו תגובה מהירה.

תקחו הכל בפרופורציות, זה עדיין גלשן רחב, הוא עדיין קלאסי.

קיק טייל (רוקר באיזור הטייל) גבוהה מאוד, יביא לנו אלמנט של תמרון מהיר בעת הצורך, אך מעבר לכך, שמירה על החרטום מעל פני המים המאפשר לנו הליכה בטוחה לקידמת הגלשן.

דק עליון שטוח, יחד עם תחתית עגולה לכל אורכה מקצה לקצה, קונקייב מתון אך מדוייק בחרטום, אחד כזה שממקסם נוסריידינג.

יש פה קלאסיקה מודרנית, יש פה מודרניות המוגדרת קלאסית.

BACK TO THE 60’ VIBES

2700₪ – 2900₪

השריף הוא כולו קלאסי, הוא כולו מסורתי, אבל אחד מיינסטרים, מסורתי לפי דעתי.

תמצאו אתכם מבלים על החרטום בצורה בלתי מוגבלת, הוא ידע לתת לכם אחיזה מושלמת, ממושכת, יציבה ומדוייקת.

שייפ הגלשן מביא לידי ביטוי מקסימום יציבות, גלייד ומהירות בחיתוך הגל ומעבר הסקשן המת בים הנמוך.

יחד עם זאת, הוא שונה מהנוף, יש לו רייל מאוד חד, מאוד דק, אך עדיין קלאסי, 50/50. הקלאסי החדש, קלאסי עם דיוקים לתקופתנו הנוכחית.

הוא ידע לשבת על הרייל, הוא יודע לבצע את מה שהרגליים שלכם מבקשות ממנו לעשות, הוא ידע לצאת ממצב בו כמעט איבדתם את שיווי המשקל וכל מה שהיה חסר לכם זו תגובה מהירה.

תקחו הכל בפרופורציות, זה עדיין גלשן רחב, הוא עדיין קלאסי.

קיק טייל (רוקר באיזור הטייל) גבוהה מאוד, יביא לנו אלמנט של תמרון מהיר בעת הצורך, אך מעבר לכך, שמירה על החרטום מעל פני המים המאפשר לנו הליכה בטוחה לקידמת הגלשן.

דק עליון שטוח, יחד עם תחתית עגולה לכל אורכה מקצה לקצה, קונקייב מתון אך מדוייק בחרטום, אחד כזה שממקסם נוסריידינג.

יש פה קלאסיקה מודרנית, יש פה מודרניות המוגדרת קלאסית.

BACK TO THE 60’ VIBES

2700₪ – 2900₪

הוא קלאסי, הוא אלגנטי, הוא רחב, הוא בעל רוקר סולידי בכניסה, וגבוה ביציאה, קיק טייל גבוה. השילוב של הרוקרים מביא המון המון מהירות בכניסה לגל וכמובן עליו, ומצד שני הרוקר הגבוה בטייל יחד עם רוחב מכובד בחרטום מביא למקסום נוס-רייד שלא מבייש ולא מתבייש, משמע יכולת אחיזה מקסימלית בעת השהייה על החרטום. הריילים נעימים, נקיים בלי הרבה משחקים, 50/50 קלאסיים ומאוזנים. 

הדק התחתון שלו מלא בקונקייב לכל אורך הגלשן שמתחיל ב-V בשליש התחתון למתן תמרון מירבי, אשר מתחלף באופן סולידי כמעט במחצית הגלשן לדאבל קונקייב ייחודי בחרטום אשר ממקסם את השהייה אך יאפשר גם יכולת שליטה ותמרון בחלקו הקדמי.

החלוקה של השדריות באה למקסם גמישות אל מול קשיחות, יכולת אחיזה בחרטום באמצעות קשיחות על ידי הידוק השדריות ויחס פריסה רחב יותר לכיוון הטייל של הגלשן בשביל לקבל תמרון מקסימלי באמצעות שינוי הגמישות לאורך הגלשן.